Mājas lapa: http://atletika.lv/

Atverot pirmo no Atlētikas klubiem, mēs vēlējāmies to iekārtot pēc iespējas elegantāku, uzstādot modernu tehniku, izveidojot telpās estētisku vidi, nodarbību vadīšanai piesaistot labus speciālistus un nodrošinot ar profesionālu kolektīvu. Tagad, kad Atlētikas klubu tīkls ir paplašinājies un kopā ir jau pieci klubi, mēs esam ieguvuši pietiekošu pieredzi. Tomēr esam nonākuši pie secinājuma, ka tas nav pietiekoši. Anatomijas un fizioloģijas jomā izglītības līmenis vairākumam cilvēku prasa vairāk zināšanu, bet tieksme nodarbībās pārvērtēt savus spēkus, noved pie tā, ka cilvēkiem ir slikta pašsajūta un kā sekas - treniņu pārtraukšana. Mūsu klubos esam nolēmuši Jums piedāvāt citu pieeju fiziskās kultūras nodarbībām, veicot lielu iekšējo klubu reorganizāciju - sākot ar fitnesa testa izstrādi un ieviešanu, trenažieru zāles sadalījumu zonās un beidzot ar fitnesa programmu standartizēšanu, kas neatkarīgi no kluba vai trenera izvēles nodrošinās nepārprotamu kvalitāti.

Arhīvs
Aprīlis, 2020
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
Fitnesa trenere: lai iegūtu skaistas sievišķās aprises, nedrīkst aizmirst par pāris vienkāršiem vingrojumiem dienā
Publicēts 11. novembrī, 2014.
Praktiski jebkura sieviete kādreiz ir sapņojusi iegūt formīgu un tvirtu augumu, taču reti kura sieviete zina, kā to visefektīvāk un vienkāršāk izdarīt. Fitnesa klubu tīkla “Atlētika” treneri ir novērojuši, ka lielākoties daiļā dzimuma pārstāves uz sporta klubu dodas, lai uztrenētu tieši kājas un dibenu. Uzsākot sportiskās gaitas, sievietes gatavojas sastapties ar mokpilniem treniņiem, taču beigās ir patīkami pārsteigtas, saprotot, ka vingrojumi sēžas un kāju muskuļiem nav nemaz tik grūti un sporta klubā nav jāpavada neskaitāmas stundas svīstot, kā tas tika domāts iepriekš.


Visefektīvākais veids, kā iegūt skaisti trenētu sēžamvietu un augšstilbus ir pietupienu vingrojumi. Šī treniņu metode nav sarežģīta un nepieprasa lielu piepūli, taču pilnīgi noteikti sniedz gaidāmo rezultātu. Ir dažāda dziļuma un sarežģītības pakāpes pietupieni, un katrs cilvēks var izvēlēties savai sagatavotības pakāpei atbilstošāko vingrinājumu. Kā zināms, katras ķermeņa augšdaļas kustības notiek caur kājām, tādēļ pietupienu vingrinājumi ir noderīgi ne tikai visa ķermeņa apakšdaļas vingrinājumiem, bet arī ķermenim kopumā.

Kā norāda fitnesa klubu tīkla “Atlētika” galvenā trenere Veronika Kim, sievietēm, kas vēlas iegūt trenētas kājas un skaistu, stingru dibenu, īpaši piemērota ir treniņu programma -  “Brazilian Butt”, kurā vislielākais uzsvars tiek likts tieši uz ķermeņa apakšdaļu. Treniņos ir iespēja izmēģināt dažādus vingrojumus, uzzināt, ko katrs no tiem attīsta, un atrast sev piemērotāko un efektīvāko vingrojumu. Treniņos skan brazīļu karstasinīgie mūzikas ritmi un valda jautra atmosfēra, kas rosina sievietēs vēl lielāku motivāciju, lai iegūtu tik pat trenētu ķermeņa lejasdaļu, ar kādu parasti izceļas šarmantās brazīlietes.

Fitnesa klubu tīkla galvenā trenere Veronika Kim sievietes aicina apzināties savu gribasspēku un iegūt kāroto augumu: “Pietupieni ir pārsteidzoši vingrinājumi, kuri gūst aizvien plašāku popularitāti visā pasaulē. Pats labākais šajos vingrojumos ir iespēja tos veikt mājās, apvienojot ar treniņiem sporta zālē. Daudzas sievietes vēlas uztrenēt ķermeņa lejasdaļu, taču nezina, kādi treniņi nepieciešami stingruma, tvirtuma palielināšanai un skaistu, apaļu formu veidošanai, tādēļ “Atlētika” ir izveidojusi īpašu treniņu programmu, lai sievietes varētu koncentrēties uz tvirtu sēžas muskuļu iegūšanu. Treniņos mūsu speciālisti sievietēm parādīs pareizos un efektīvākos veidus, neļaujot pieļaut kļūdas vai nepareizu slogu.”

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: