Mājas lapa: http://atletika.lv/

Atverot pirmo no Atlētikas klubiem, mēs vēlējāmies to iekārtot pēc iespējas elegantāku, uzstādot modernu tehniku, izveidojot telpās estētisku vidi, nodarbību vadīšanai piesaistot labus speciālistus un nodrošinot ar profesionālu kolektīvu. Tagad, kad Atlētikas klubu tīkls ir paplašinājies un kopā ir jau pieci klubi, mēs esam ieguvuši pietiekošu pieredzi. Tomēr esam nonākuši pie secinājuma, ka tas nav pietiekoši. Anatomijas un fizioloģijas jomā izglītības līmenis vairākumam cilvēku prasa vairāk zināšanu, bet tieksme nodarbībās pārvērtēt savus spēkus, noved pie tā, ka cilvēkiem ir slikta pašsajūta un kā sekas - treniņu pārtraukšana. Mūsu klubos esam nolēmuši Jums piedāvāt citu pieeju fiziskās kultūras nodarbībām, veicot lielu iekšējo klubu reorganizāciju - sākot ar fitnesa testa izstrādi un ieviešanu, trenažieru zāles sadalījumu zonās un beidzot ar fitnesa programmu standartizēšanu, kas neatkarīgi no kluba vai trenera izvēles nodrošinās nepārprotamu kvalitāti.

Arhīvs
Jūlijs, 2020
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Fitnesa trenere: Karstā laikā pietiekams ūdens patēriņš ir ārkārtīgi svarīgs
Publicēts 22. jūlijā, 2014.
Vasarā, kad gaisa temperatūra vietām mēdz sasniegt plus 30 grādu atzīmi, cilvēkiem ir ieteicams patērēt vairāk ūdens, kā ierasts. Speciālisti iesaka izdzert 1,5 litri ūdens dienā, taču karstā laikā, ja ir fiziska slodze, ūdens ir jādzer 3 līdz 4 reizes vairāk nekā parasti.

Kā norāda fitnesa klubu tīkla “Atlētika” galvenā trenere Veronika Kim, karstā laikā ūdens patēriņš ir ārkārtīgi svarīgs ne tikai tiem, kas aktīvi nodarbojas ar sportu, bet arī ikvienam, kas uzturas saulē. Karstā laikā pastiprinās svīšana, kas papildus veicina arī sāļu izdalīšanos, tāpēc vislabākais ieteikums ir dzert negāzētu ūdeni.

Ikviens zina, ka karstā laikā, stipri svīstot organisms strauji zaudē ūdeni, tāpēc ir ieteicams uzņemt tik pat daudz šķidruma, cik tas tiek patērēts. Svarīgi atcerēties arī to, lai tas būtu tīrs ūdens nevis sulas, kafijas vai limonādes dzēriens. Ja nav vēlmes patērēt tikai ūdeni, tad ieteicams lietot dzērienus, kas ir atšķaidīti ar ūdeni un satur nelielu kaloriju daudzumu. Kā, piemēram, kefīrs vai paniņas ar ūdeni, tāpat slāpes karstā laikā labi var veldzēt atdzesēta piparmētru tēja. 

Karstumā ūdeni ieteicams malkot ik pa brīdim, pat ja slāpes nejūti. Vienā piegājiena nedrīkst izdzert vairāk par vienu glāzi ūdens, jo tas uzliek papildus slodzi nierēm. Tāpat ūdenim ir jābūt patīkami vēsam – ne pārlieku karstam vai aukstam. 

“Ejot trenēties, vienmēr jābūt līdzi negāzētam ūdenim, jo šķidrums palīdz uzturēt ūdens balansu organismā. Pie nepietiekoša ūdens daudzuma organismā, asinis sāk sabiezēt. Kā rezultātā cilvēka audi nesaņem pietiekoši daudz skābekļa un Jūsu treniņš kļūst neefektīvs. Pirms ķerties pie nopietna treniņa, ieteicams izdzert pusglāzi vēsa ūdens un atkārtot šo procedūru ik pēc pusstundas. Tas palīdzēs saglabāt gan šķidrumu organismā, gan veldzēt slāpes, kuras izjūtat fizisku aktivitāšu laikā,” turpina Veronika Kim.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: