Mājas lapa: http://atletika.lv/

Atverot pirmo no Atlētikas klubiem, mēs vēlējāmies to iekārtot pēc iespējas elegantāku, uzstādot modernu tehniku, izveidojot telpās estētisku vidi, nodarbību vadīšanai piesaistot labus speciālistus un nodrošinot ar profesionālu kolektīvu. Tagad, kad Atlētikas klubu tīkls ir paplašinājies un kopā ir jau pieci klubi, mēs esam ieguvuši pietiekošu pieredzi. Tomēr esam nonākuši pie secinājuma, ka tas nav pietiekoši. Anatomijas un fizioloģijas jomā izglītības līmenis vairākumam cilvēku prasa vairāk zināšanu, bet tieksme nodarbībās pārvērtēt savus spēkus, noved pie tā, ka cilvēkiem ir slikta pašsajūta un kā sekas - treniņu pārtraukšana. Mūsu klubos esam nolēmuši Jums piedāvāt citu pieeju fiziskās kultūras nodarbībām, veicot lielu iekšējo klubu reorganizāciju - sākot ar fitnesa testa izstrādi un ieviešanu, trenažieru zāles sadalījumu zonās un beidzot ar fitnesa programmu standartizēšanu, kas neatkarīgi no kluba vai trenera izvēles nodrošinās nepārprotamu kvalitāti.

Arhīvs
Aprīlis, 2020
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
Fitnesa trenere: īpaši vīrusu un gripas laikā svarīgi rūpēties par ķermeņa labsajūtu
Publicēts 24. februārī, 2015.
Aktivizējoties vīrusiem, sāk parādīties arī ikgadējā problēma – gripa. Lai izvairītos no saslimšanas ar gripu, kā arī citām vīrusu slimībām, ir svarīgi regulāri nostiprināt savu imunitāti un parūpēties par sava ķermeņa labsajūtu. Imunitāti ir vērts stiprināt ar vitamīniem, sabalansētu uzturu un sporta aktivitātēm. Kā norāda fitnesa klubu tīkla “Atlētika” galvenā trenere Veronika Kim, tieši imūnsistēmas nostiprināšana ir izšķiroša organisma cīņā ar vīrusu.

 

Lai izvairītos no saslimšanas ar gripu ir svarīgi regulāri rūpēties par sava ķermeņa labsajūtu, īpašu vērību tam pievēršot aktīvās epidēmijas laikā. Priekšnoteikumi imūnsistēmas stiprināšanai ir pavisam vienkārši, sākot ar pietiekamu šķidruma uzņemšanu, beidzot ar regulārām sporta aktivitātēm.

Lai stiprinātu imūnsistēmu, dienā nepieciešams izdzert vismaz 1,5 – 2 litrus šķidruma, jo liels šķidruma patēriņš organismam vīrusu laikā ir tikpat svarīgs kā vasaras laikā. Gripas epidēmijas laikā nedrīkst aizmirst arī par sabalansētu, pilnvērtīgu un daudzpusīgu uzturu. Lai uzņemtu pēc iespējas vairāk vitamīnu, uzturā būtu jālieto augi, kas spēcina imūnsistēmu, tai skaitā augļi un dārzeņi. Lai arī sportošana gripas laikā ir diskutabls jautājums, mērenas aktivitātes ir ieteicamas ikvienam cilvēkam, lai organisms spētu palīdzēt uzturēt neskartu imūnsistēmu, liekot organismam elpot ātrāk un uzņemt vairāk skābekļa.

“Sportiskas aktivitātes labvēlīgi ietekmē gan cilvēka garīgo stāvokli, gan nostiprina imūnsistēmu, tādēļ regulāra sportošana kalpo kā lielisks veids kā gripas laikā izvairīties no saslimšanas. Ir zinātniski pierādīts, ka paātrinoties asinsritei, organismā aktivizējas imunitātes šūnas. Tāpat sportošana noņem stresu, kā arī uzlabo gremošanas traka darbību un vielmaiņu. Veidi kā parūpēties par sava ķermeņa labsajūtu un veselību ir dažādi, taču vitamīni, sabalansēts uzturs un regulāras sporta aktivitātes kalpo kā svarīgi priekšnoteikumi, lai ziemas laikā izvairītos no saslimšanas ar gripu un citiem vīrusiem,” turpina Veronika Kim.

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: