Mājas lapa: http://atletika.lv/

Atverot pirmo no Atlētikas klubiem, mēs vēlējāmies to iekārtot pēc iespējas elegantāku, uzstādot modernu tehniku, izveidojot telpās estētisku vidi, nodarbību vadīšanai piesaistot labus speciālistus un nodrošinot ar profesionālu kolektīvu. Tagad, kad Atlētikas klubu tīkls ir paplašinājies un kopā ir jau pieci klubi, mēs esam ieguvuši pietiekošu pieredzi. Tomēr esam nonākuši pie secinājuma, ka tas nav pietiekoši. Anatomijas un fizioloģijas jomā izglītības līmenis vairākumam cilvēku prasa vairāk zināšanu, bet tieksme nodarbībās pārvērtēt savus spēkus, noved pie tā, ka cilvēkiem ir slikta pašsajūta un kā sekas - treniņu pārtraukšana. Mūsu klubos esam nolēmuši Jums piedāvāt citu pieeju fiziskās kultūras nodarbībām, veicot lielu iekšējo klubu reorganizāciju - sākot ar fitnesa testa izstrādi un ieviešanu, trenažieru zāles sadalījumu zonās un beidzot ar fitnesa programmu standartizēšanu, kas neatkarīgi no kluba vai trenera izvēles nodrošinās nepārprotamu kvalitāti.

Arhīvs
Aprīlis, 2020
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
Atlētika: apmeklētāju vidū lielu popularitāti ieguvis jaunais treniņš "TABATA", kas plaši atzīts arī visā pasaulē
Publicēts 7. novembrī, 2014.
Cilvēki arvien biežāk izmanto sporta zāles sniegtās treniņu iespējas, apmeklējot gan grupu, gan individuālās nodarbības, taču, kā norāda fitnesa klubu tīkla “Atlētika” galvenā trenere Veronika Kim, par vienu no populārākajiem treniņu veidiem pēdējā laikā kļuvis tieši “TABATA”, kas ir zinātniski un eksperimentāli pamatots augstas intensitātes intervāla treniņš, kas ir plaši atzīts visā pasaulē. Tas nodrošina ne tikai efektīvu visu ķermeņa muskuļu trenēšanu, bet arī uzlabo sirds- asinsvadu un elpošanas sistēmas darbību.

“Treniņa pamats sastāv no 4 minūšu cikla, ietverot 8 intervālus – 20 sekundes intensīva daļa un 10 sekundes pauze. Jaunais treniņš “TABATA”, galvenokārt, uzlabo sirds – asinsvadu un elpošanas sistēmas darbību, liekot sirdij pukstēt lēnāk atpūtas procesā un parūpēties par to, lai sirds nav tik ļoti noslogota. Tieši tāpēc treniņš ir lieliski piemērots gan nopietnākiem un pieredzējušiem fitnesa entuziastiem, gan iesācējiem. Pie treniņa priekšrocībām vēl pieskaitāma tā unikāla spēja efektīvi nodarbināt visu ķermeņu muskulatūru. Treniņš palīdzēs ilgtermiņā uzlabot vēdera presi, muguras, roku un krūšu daļas muskuļus, nostiprināt sānu un gurnu muskulatūru, kā arī attīstīt kāju un plecu muskuļus. Tāpat jāpiemin, ka ilgstoši nodarbojoties ar “TABATA” uzlabojas cilvēku fiziskā izturība, kā arī koordinācijas spējas. Treniņa programma ir lieliski piemērota arī tiem, kas vēlas notievēt un ātrā laikā sasniegt sev patīkamu rezultātu, nodrošinot paātrinātu zemādas tauku dedzināšanu un uzlabojot organisma vielmaiņu.” turpina Veronika Kim.

“Ar jauno treniņu “TABATA” nodarbojos jau kādu laiku un esmu ļoti apmierināta ar nodarbības sasniegto rezultātu un trenera darbu. Man vispatīkamākais moments ir brīdis, kad tu sāc izjūst pats sava darba augļus un, atzīšos, ka esmu jau pamanījusi pirmos uzlabojumus – sēža, kājas, vēders un rokas ir kļuvušas stingrākas un ir manāmi uzlabojusies asinsrite un sirdsdarbībā. Treniņš ir patīkams veids, kā pārslēgties no ikdienas un uzlabot savu fizisko izturību. Par vislielāko treniņu programmas priekšrocību noteikti uzskatu treniņa uzbūvi, kurā sava vieta ir atvēlēta gan intensīvām treniņam, gan atpūtas pauzei. Noteikti turpināšu apmeklēt nodarbības, jo rezultāts ir acīmredzams!”, norāda patstāvīgā fitnesa kluba “Atlētika” kliente Kristīne.

 


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: